Paylocity
flow-image

5 sposobów na samoobsługę pracowników, które ułatwiają Ci życie przy rozliczeniu rocznym

Ten zasób został opublikowany przez Paylocity

W ciągu ostatniego półtora roku upraszczanie złożonych problemów związanych z pracownikami stało się kluczową częścią zakresu funkcji HR. Skuteczne działanie w tym zakresie oznacza jednak znalezienie równowagi między dążeniem do osiągnięcia wydajności a upewnieniem się, że ludzie pozostaną w centrum każdej inicjatywy.Przeczytaj teraz, aby dowiedzieć się, jak narzędzia do samoobsługi pracowników mogą zdjąć znaczny ciężar z Twoich barków.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Zgodność z przepisami, Strategia HR, Style przywództwa, Kierowanie zmianą, Zarządzanie zmianą, Analiza porównawcza, Strategia konkurencyjności, Analiza strategiczna, Kształtowanie strategii, Zarządzanie zespołem, Kadra zarządzająca, Strategie zatrudniania, Zarządzanie wydajnością, Uczenie się i rozwój talentów, Szkolenie pracowników, Rozwój talentów, Rozwój pracowników, Motywacja pracownika, Wydajność pracowników, Kursy szkoleniowe, Rozwój przywództwa, Kształcenie całej organizacji, Integracja nowych pracowników, Zarządzanie talentami, Zarządzanie pracownikami, Zasoby ludzkie, Odpowiedzialność społeczna biznesu, Personel tymczasowy i zewnętrzny, Rekrutacja, Przeglądy wydajności pracowników