Paycor
flow-image

Zarządzanie efektywnością: Definicja dla liderów HR

Ten zasób został opublikowany przez Paycor

Definicja zarządzania efektywnością jest prosta: jest to wszystko, co firma robi, aby śledzić i poprawiać skuteczność wykonywania pracy przez pracowników. Odpowiedzialność spoczywa na liderach HR, którzy powinni dać menedżerom narzędzia potrzebne do nagradzania za dobre wyniki i znajdowania sposobów na pomoc pracownikom, którzy doświadczają problemów z osiągnięciem odpowiednich wskaźników docelowych. Bez skutecznego zarządzania wynikami pracy Twój zespół — i firma — nigdy nie osiągną pełnego potencjału.Przeczytaj teraz, aby dowiedzieć się, dlaczego zarządzanie efektywnością jest ważne dla Twojej firmy

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Zarządzanie HR, Analiza danych HR, Outsourcing pracy, Zarządzanie pracownikami zdalnymi, Zarządzanie nieobecnościami, Przywództwo, Rozwój menedżerów, Poprawa komunikacji, Zgodność z przepisami, Etyka biznesowa, Szkolenie pracowników, Zarządzanie talentami, Zarządzanie pracownikami, Zasoby ludzkie, Odpowiedzialność społeczna biznesu, Personel tymczasowy i zewnętrzny, Rekrutacja, Przeglądy wydajności pracowników

Więcej zasobów od Paycor