

Zarządzanie efektywnością: Definicja dla liderów HR
Ten zasób został opublikowany przez Paycor
Definicja zarządzania efektywnością jest prosta: jest to wszystko, co firma robi, aby śledzić i poprawiać skuteczność wykonywania pracy przez pracowników. Odpowiedzialność spoczywa na liderach HR, którzy powinni dać menedżerom narzędzia potrzebne do nagradzania za dobre wyniki i znajdowania sposobów na pomoc pracownikom, którzy doświadczają problemów z osiągnięciem odpowiednich wskaźników docelowych. Bez skutecznego zarządzania wynikami pracy Twój zespół — i firma — nigdy nie osiągną pełnego potencjału.Przeczytaj teraz, aby dowiedzieć się, dlaczego zarządzanie efektywnością jest ważne dla Twojej firmy
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Zarządzanie HR, Analiza danych HR, Outsourcing pracy, Zarządzanie pracownikami zdalnymi, Zarządzanie nieobecnościami, Przywództwo, Rozwój menedżerów, Poprawa komunikacji, Zgodność z przepisami, Etyka biznesowa, Szkolenie pracowników, Zarządzanie talentami, Zarządzanie pracownikami, Zasoby ludzkie, Odpowiedzialność społeczna biznesu, Personel tymczasowy i zewnętrzny, Rekrutacja, Przeglądy wydajności pracowników
Więcej zasobów od Paycor

10 pytań pozwalających na ocenę strategii DE&I w miejscu pracy

Jaka jest rola działu HR w planowaniu sukcesji?